Push it, push it, baby!

      2012-02-20 ♥ 06:03:00

Kom in en sväng på datorn innan duty för dagen satte igång. Läste detta 08.25 am!! :D

Your one and Only Source in to the scandolus life of Igelkottstigens Elite!
Your mother and sister and brother, and grandma are saftey home
reported from my window at 14.25 this day, the 20 of Februari!
xoxo Gossip Girl

Visst blir man glad med en sån underbar granne/vän hemma in Sweden? Som håller koll/tar hand om mig och de mina. <3


Tillbaka till jobbet då ja.
En morgon med Luke, en förmiddag med Lily då vi lekte med Hannas Ian och Julia, två och en halv timma själv på bilverkstaden och kvällen spenderades med Lily framför en film. Journey to the Center of the Earth!

När jobbet var avklarat och gäddhänget (för Hannas och Petras del) var färdigtränat så svetta de ner min säng. När vi pratat av oss en stund så kom shaken.




Originaldansen vs. Oss





Ja, vi utförde denna dansen några gånger och ja, vi blev väl bättre och bättre men för lökiga för att visas tyvärr. Om vi MÖJLIGTVIS en vacker dag gör allt perfekt och känner för att byta identitet så kanske jag kan lägga ut den så ni får titta och beundra den..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah! That's the way ah, ah, I like it!

2012-02-21 @ 13:06:17
URL: http://hannnyhanny.blogg.se/
Postat av: tilda

HAHHAHAHAA HANNA VAD FUUL! <3<3<3

2012-02-23 @ 23:12:39
URL: http://tildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0